Deinstalacja drv. nFORCE pod WXP

Autor: PolandMET.com <kevlarcd_at_alpha.net.pl>
Data: Sun 31 Jul 2005 - 20:51:41 MET DST

Witam.
Mam Abita NF7-s 2
Wlasnie zobaczylem ze sa drivery nForce 5.10, a ja jade caly czas na 3.13 z
konca 2003 :)

tylko pytanie czy moge najpierw odinstalowac drivery nForce a potem
rozpoczac instalacje nowych ? Boje sie zeby mi Winda nie zdechla.

Bo teraz jak uruchamiam setup, to sie uruchamia po czym wywala sie do
pulpitu i nic sie nie dzieje.

Nie wiem, ale moze to byc spowodowane tym co dzis mi sie zdarzylo :)
Wlasnie sciagnalem te nowe sterowniki gdy mi muza trzasla i zamiast muzyki
zaczelo piszczec i szumiec w glosnikach. Sprawdzilem ze to na wyjsciu z
plyty a nie wzmacniacz. Juz myslame ze sie SoundStorm przepalil. Wogole
zaczelo wszystko fiksowac jak uruchomilem jakies dzwieki, system zwolnil lub
sie zwiesil. W koncu zainstalowalem nowe stery gdy juz nijak nie moglem
naprawic dzwieku, po czym ani W98 ani XP nie wstalo. W XP po prostu
uruchamianie stoplo w momencie gdy lata to cus pod napisem Windows XP. Safe
mode tez nie dziala. Jak uruchomilem WinXP w trybie ostatniej dobrej
konfiguracji to teraz wszystko dziala ale nie uruchamia sie instalka tych
nowych nForcow 5.10.

I nie wiem czy je odinstalowac czy nie. Moze ktos wie jak sprawdzic czy mam
wersje 3.14 czy moze ta nowa 5.10 ? Bo stery SoundStorma zmienilem manualnie
aktualizujac sterownik.
Ale chcialbym miec tez juz stery nowsze takze pozostalych podzespolow.

Marcin Cimała
Polskie Centrum Meteorytowe
http://www.PolandMET.com
http://www.Meteoryt.net