Re: podczas instalacji programu okienko konsoli wyświetla "Invalid command.com. Unable to load cammand.com"

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 31 Jul 2005 - 10:27:49 MET DST

Maciej Stawiszyński log:
> Witam!
> Mam taki probvblem, podczas instalacji softwaru, w trakcie rozpakowywani
> archiwum zip wyświetla sie okienko konsoli i pojawia sie wspomniany w
> temacie błąd...
[...]
> Jaki moze byc powod??
Może pomoże np.: cmd ---> sfc /scannow
Skojarzyło mi się toto z <Windows Ochrona Plików>, zatem jw. spróbowałbym...

> Przeciez plik command.com to dosowe zalecialosci i nie wiem nawet po co
> W2k3 ma to w katalogu windows\system32, podejzewam ze wlasnie do emulacji
> pracy w kosoli...
[...]
command.com jest m.in. potrzebny do uruchamiania środowiska MS-DOS16b...
Konsoli W2k3 z command.com nie uruchomisz. Niby to podobne, a jednak nie to
samo!:-)

--
Kto mi skasował cmd...?!