Re: winxp brak neta i przez dial-up i przez LAN

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 23:35:30 MET DST

RadekM log:
[...]
> niestety kuzynka ma problem i ja chce go rozwiazac i cos sie nauczyc,
> a nie robic kolejna reinstalke

OK...:-)... i bądź łaskawco nie uważać mnie za wróżkę!;-)
Używam od wielu lat 98SE i paru XP, ale to niestety 2 różniste Windowsy. Co
da się zrobić w 98SE, w XP jest unowocześnione;-)... i czasem niemożliwe to
wykonania!
Jeżeli chodzi o siakąś naukę dla kuzynki to Lek. 0, którą mniej więcej
powtórzę: Systematyczne porządki (Czyszczenie rejestru, plików tmp...,
Defrag...) i WU --> SP2 + fixy
Lek. 1 to www.google.pl
Lek. 2 to archiwum grupy
Lek. 3 Komputer Świat można czytać