Re: winxp brak neta i przez dial-up i przez LAN

Autor: RadekM <quelque_at_poczta.onet.niet.spam.pl>
Data: Fri 29 Jul 2005 - 00:05:28 MET DST

Dnia Thu, 28 Jul 2005 23:35:30 +0200, Michał Biek naciapral(a) na grupie:
> RadekM log:
> [...]
>
> OK...:-)... i bądź łaskawco nie uważać mnie za wróżkę!;-)
> Używam od wielu lat 98SE i paru XP, ale to niestety 2 różniste Windowsy. Co
> da się zrobić w 98SE, w XP jest unowocześnione;-)... i czasem niemożliwe to
> wykonania!
> Jeżeli chodzi o siakąś naukę dla kuzynki to Lek. 0, którą mniej więcej

zle mnie zrozumiales :)
lubie komputery, i choc nie jestem zadnym super-wyjadaczem to znam sie
troche i dlatego zostalem wezwany na pomoc przez kuzynke :) ona nie
chce sie niczego uczyc, to ja chce sie dowiedziec jak rozwiazac ten
problem, bo reinstalka to nie jest wyjscie :P
niestety na winxp sie slabo znam bo moj sprzet ledwo ciagnie win98,
wiec uzywam tylko tego i linuksa

--
Quelque
JMP $fce2