Re: winxp brak neta i przez dial-up i przez LAN

Autor: RadekM <quelque_at_poczta.onet.niet.spam.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 23:16:00 MET DST

Dnia Thu, 28 Jul 2005 22:56:01 +0200, Michał Biek naciapral(a) na grupie:
> RadekM log:
> Hi!
> [...]
> SRY, ale nie jestem tym specjalnie zadziwiony. W takim przypadku jak Twój to
> tylko kwestia czasu...kiedy XP i/lub INet przestanie działać:-)

dobra dobra :P widze ze sie musze bronic: to nie moj komp tylko kuzynki
na moim PII 266MHz mam win98se i nigdy nie mialem problemow ze zlosliwymi
programikami
niestety kuzynka ma problem i ja chce go rozwiazac i cos sie nauczyc,
a nie robic kolejna reinstalke

--
Quelque
JMP $fce2