Re: winxp brak neta i przez dial-up i przez LAN

Autor: RadekM <quelque_at_poczta.onet.niet.spam.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 23:36:25 MET DST

Dnia Thu, 28 Jul 2005 23:21:31 +0200, Radosław Sokół naciapral(a) na grupie:

> Bardzo głupi pomysł.

wiem, ale tak naprawde to nie moj komp :P

> LSPFIX zapuść, może pomoże.

wydaje mi sie ze wsio juz pousuwane bo w kolejnych skanowaniach nic nie
pokazywalo (i teraz ten monit o polaczenie modemowe nie wyskakuje),
i ze to moge byc jakies "legalne" ustawienia gdzies, ew. jakos pofiksowane,
tylko ze nie wiem gdzie ich szukac :/
chociaz moge sie mylic i cos dalej siedzi :(

--
Quelque
JMP $fce2