Re: Wredny Admin i DviX na XP Prof.

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 09:27:33 MET DST

On Tue, 19 Jul 2005 09:18:31 +0200, Dariusz Kiszkiel wrote:

> Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl> wrote in message
> Tu się nie zgodzę... Równie dobrze można powiedzieć, że skoro administrator
> zna swoją robotę i jest w posiadaniu... czy ja wiem... np. Resource Kita, to
> na gwóźdź mu dostęp do Internetu? ;)

A wiesz że kiedyś pracowałem przez 2 lata z dostępem jedynie przez modem
"od wielkiego dzwonu". I jakoś sobie radziłem :)
Wszystko działało - i NTki i Oracle i linuksy i nawet SINIX - jeden z
najdzikszych uniksów na jakim pracowałem :) A do dyspozycji miałem (ja i
moi koledzy) mana i kilka książek i własne głowy z pomysłami.

> Nie, oni są _zmuszeni_ do radzenia sobie w inny sposób.

A czym to się różni od _zmuszenia_ poprzez odcięcie dostępu do sieci?
Oprócz, oczywiście, możliwości włączenia dostępu :)

True.

--
Pozdrawiam
Piotrek