Re: Wredny Admin i DviX na XP Prof.

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews1_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 09:18:31 MET DST

Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl> wrote in message
news:1pmb7xi4f20tr.kxre1pfbk5ql.dlg@40tude.net
> Oczywiście, jest niezbędny. Jak tlen do życia.
> Przepraszam za wyrażenie ale jnyvfm fzhgl - jeśli programista wie co
> robi i zna biblioteki to na pubyreę mu dostęp do sieci. Wykorzystuje
Tu się nie zgodzę... Równie dobrze można powiedzieć, że skoro administrator
zna swoją robotę i jest w posiadaniu... czy ja wiem... np. Resource Kita, to
na gwóźdź mu dostęp do Internetu? ;)

> umiejętności i pisze program. A co z programistami, którzy dostępu do
> sieci nie mają w ogóle? Takimi co mieszkają na wsi gdzie nawet czasami
> nie działają modemy GPRS? Oni są "gorsi" bo nie umieją szukać w sieci?
Nie, oni są _zmuszeni_ do radzenia sobie w inny sposób.

> Poza tym nie widzę potrzeby by programista sam sobie instalował
> jakikolwiek soft. Zgłasza potrzebę dot. środowiska - "chcę
> VS.NET/Eclipse/Delphi/PL/SQL" i to ma mieć zainstalowane. Do tego
> ewentualnie kompilatory zewnętrzne i edytory i inne programy. I koniec.
Fakt. Instalować nie musi, konfigurować już sobie naturalnie może sam....

--
Darek (DAKOTA)