Re: Wredny Admin i DviX na XP Prof.

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 09:18:14 MET DST

 "Sławek Owoc" log:
[...]
> hmmm czy moglby ktos podac podstawe prawna tej 5 minutowej przerwy ?
Ani za, ani przeciw! Masz napisane: Umowa między pracodawcą, a
pracownikiem czyli ta sama podstawa prawna o którj słyszałeś! :-)
Jeżeli pracodawca policzy, że zatrudniony pracuje (z PC) średnio 2,67
rh, to wypadnie +/- 5 min. (łaskawej) przerwy co 1 godz. ;-)
> - ja slyszalem o 15min - wiec moze przy oakzji tej burzliwej
> dyskusji uscislimy ta kwestie.
Jeden z przepisów dot. szczególnie tzw. umysłowych, którzy są obecnie na
tyle spolegliwi, że nie bronią się lub nie potrafią wyegzekwować (np.
boją się "szlifowania" bruku" i "darmowej" jadłodajni...) należnych im
praw BHP z tytułu pracy z wykorzystaniem monitora komputerowego/PC.

--
Kto mi skasował 15'...?!