licencja win xp

Autor: Dariusz Stefan <sp2bzw_at_gazeta.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 00:35:55 MET DST

witam z chyba nietypowym problemem (NTG?)
popełniłem parę błędów w życiu...
1. jestem idiotą i kupuję licencjonowane oprogramowanie
2. po zakupie kolejnego (XP Proff.) nie zrobiłem kopii

obecnie (po 2 latach) zaczął mi się "sypać" system
i chciałem go reinstalować - niestety okazało się
że oryginalny nośnik, płyta CD jest przełamana...

dla mnie jest to paranoja (sądziłem że zapłaciłem za
system operacyjny (("myśl intelektualną)) a nie
za kawałek "kolorowego szkiełka" ale wg lokalnego
przedstawiciela (pominę milczeniem czego...)
muszę kupić nową licencję ???

to już chyba pierwszy raz w życiu zainstaluję
kopię "zaradniejszych inaczej" (mądrzejszych...)

miał ktoś podobny problem ?

pozdr. Darek SP2BZW