Re: głupi tuner i naprawa win2000 - długie

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Mon 30 May 2005 - 22:47:16 MET DST

No i już wiem, że chyba czeka mnie reinstalacja :-( SP nie udało się
zainstalować nakładkowo bo przy sprawdzaniu konfiguracji wypisuje, że
sterownik atapi.sys jest otwarty lub aktualnie używany. Przywrócenie
rejestru z kopii też nic nie dało - dalej czcionki i inne elementy
graficzne na moim koncie użytkownika są skopane. Ponieważ w najbliższym
czasie nie będę miał czasu na reinstalację więc czeka mnie miesiąc
męczarni, pracy na koncie admina(brrr...) lub zjazd do Win98(i
instalacja praktycznie wszystkiego na nim). Wyboru za wielkiego nie mam...

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066