Re: licencja win xp

Autor: JędruŚ <nie_malpa_at_interia.pl>
Data: Tue 31 May 2005 - 07:27:12 MET DST

Użytkownik "Dariusz Stefan" <sp2bzw@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d7g4q2$rai$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam z chyba nietypowym problemem (NTG?)
> popełniłem parę błędów w życiu...
> 1. jestem idiotą i kupuję licencjonowane oprogramowanie
> 2. po zakupie kolejnego (XP Proff.) nie zrobiłem kopii
>
> obecnie (po 2 latach) zaczął mi się "sypać" system
> i chciałem go reinstalować - niestety okazało się
> że oryginalny nośnik, płyta CD jest przełamana...
>
> dla mnie jest to paranoja (sądziłem że zapłaciłem za
> system operacyjny (("myśl intelektualną)) a nie
> za kawałek "kolorowego szkiełka" ale wg lokalnego
> przedstawiciela (pominę milczeniem czego...)
> muszę kupić nową licencję ???

> [...]

mialem podobny przypadek (dzieciak dorwał się do stojaka z CD i parę mi
porysował - w tym winxp)
Kupiłem na bazarze winxp za 30 zł zainstalowałem na kompie (faktura zakupu +
naklejka licencyjna jest)
Podczas instalacji wpisałem nr seryjny z naklejki - przyjął.
Nie wiem co będzie jak przyjdą sprawdzić legalność oprogramowania, ale
raczej nie muszę im pokazywać "niskobudrzetowego" nośnika - ważne, że mam
licencję wykupioną na ten komp (OEM).

Jędruś