Re: logwanie bez klawiatury

Autor: marcind <marcind10_at_wp.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 20:13:45 MET DST

Michal Kwiatkowski napisał(a):

> Tak - mam coś takiego ale komercyjnego (zakupione wraz z systemem) - działa
> na duże simkarty. Jak poszperasz po sieci to znajdziesz bez problemu.
> Jak kupisz
> http://www.consumerschoicepos.com/magtek_magnetic_card_check_reader.html
> możesz do logowania używać dowolnej karty magnetycznej (np. bankomatowej),
> którą wprowadzisz (zatwierdzisz) do systemu. Jest niedrogie rozwiązanie w
> postaci myszy Siemensa reagującej na odcisk palca; koło 150 zł na Allegro
> (znacznie taniej na ebay.de) - odpada problem zagubionych kart ;)

super tyle ze ten sprzet jest podlaczany do klawiatury, czyli niczym nie
rozni sie od hasla wpisanego z klawiatury a co gorsze moze byc latwo
oszukany (wlaczam sobie notatnik i zczytuje karte; sam tak robie z
czytnikiem kodow kreskowych:))
potrzebowal bym cos podlaczonego do RS'a, mam jz takie urzadzenie,
slyszalem ze WinXP ma wbudowane takie opcje, czy ktos cos slyszal o tym ?
dzieki za pomoc
marcind