Re: centralne repozytorium logow

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 19:02:03 MET DST

Bartek Siebab dnia 2005-05-26 18:56:

> wypychanie logów z maszynek to nie problem, problem raczej w
> syslogu windzianym który by na windzie chodził i w sqla pakował
> te logi, te komercyjne jakoś niespecjalnie mi działają w testach.

cel jest prosty, zbierać logi z 700 maszyn do bazki sql
najlepiej syslogiem i do tego na windzie :)

oczywiście całość darmowa lub za minimalną cenę rzędu max 100$ :)
a robię to po to by sobie posprzątać sieć i mieć
baczenie (w miarę zautomatyzowane) na różne podejrzane działania
a jak tego sobie tak nie zrobię żeby było wygodnie i sprawnie
to będę się musiał bujać z logparserem i agregowaniem logów
z tych maszyn, wsadowym zapychaniem w sql itp itd.

--