Re: logwanie bez klawiatury

Autor: Michal Kwiatkowski <mikeskil_at_polbox.odspamiacz.com>
Data: Wed 25 May 2005 - 14:20:14 MET DST

marcind wrote:

> czy jest jakas opcja pozwalajaca zalogowac sie do systemu (win 98
> oraz/albo win XP) wykorzystujac do tego urzadzenie podpiete do portu
> szeregowego (albo inaczej) mam na mysli jakis czytnik kart CHIPowych
> albo RfID?

Tak - mam coś takiego ale komercyjnego (zakupione wraz z systemem) - działa
na duże simkarty. Jak poszperasz po sieci to znajdziesz bez problemu.
Jak kupisz
http://www.consumerschoicepos.com/magtek_magnetic_card_check_reader.html
możesz do logowania używać dowolnej karty magnetycznej (np. bankomatowej),
którą wprowadzisz (zatwierdzisz) do systemu. Jest niedrogie rozwiązanie w
postaci myszy Siemensa reagującej na odcisk palca; koło 150 zł na Allegro
(znacznie taniej na ebay.de) - odpada problem zagubionych kart ;)

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski