Re: logwanie bez klawiatury

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 11:43:43 MET DST

On Thu, 26 May 2005 20:13:45 +0200, marcind wrote:

> super tyle ze ten sprzet jest podlaczany do klawiatury, czyli niczym nie
> rozni sie od hasla wpisanego z klawiatury a co gorsze moze byc latwo
> oszukany (wlaczam sobie notatnik i zczytuje karte; sam tak robie z
> czytnikiem kodow kreskowych:))
> potrzebowal bym cos podlaczonego do RS'a, mam jz takie urzadzenie,
> slyszalem ze WinXP ma wbudowane takie opcje, czy ktos cos slyszal o tym ?
> dzieki za pomoc
> marcind

Są czytniki kart chipowych podłączane po USB albo po RS232/PS2 (z PS/2
biorą tylko zasilanie). Jednym z roducentów jest firma Schlumberger.
Po zainstalowaniu tych czytników zmienia się lekko ekran logowania i można
zalogować się za pomocą karty (czasem jeszcze pin potrzebny jest).

--
Pozdrawiam
Piotrek