Re: Windows 2003 Server - gdzie szukać przyczyny błędu ?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Sat 21 May 2005 - 09:30:36 MET DST

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <wojteks@NO-SPAMwojteks.net> napisał w wiadomości
[..]
> Tak, czytałem obydwa. O polski hotfix KB 817771 nawet dzwoniłem do
> MSINFO ale nie uzyskałem tzn. dostałem obietnicę przesłania ale się nie
> doczekałem - później podjąłem decyzję o natychmiastowym instalowaniu
> service packa i jakoś ich o to nie molestowałem ponownie.
> Czy Twoim zdaniem jest inaczej ?

Nie wiem, czy SP1 'poprawia' te pliki - sprawdź wersje plików, to
będziesz wiedział co w trawie piszczy

> Mogę spróbować odinstalować RIS
> Jutro chyba jednak podjadę do roboty i przeinstaluję usługę RIS może to
> pomoże.

A nie możesz odinstalować w ogóle na jakiś czas?
Symptomy wymienione przy owej poprawce nie
wspominją nic o BSOD...

Poza tym, sprawdziłbym porządnie dysk spod konsoli
przy pomocy Chkdsk- najlepiej z przełącznikiem r

Piciu