Re: problem z czcionkami....

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 21 May 2005 - 07:39:13 MET DST

marxjo <marxjo@post.pl> napisał(a) w wiadomości
news:1073628384.20050521001213@post.pl..., że:
> Witam!
>
> Z systemu zostały usunięte czcionki z rozszerzeniem *.fon
> Nie pytajcie dlaczego, bo nie wiem, nie moj komputer.
> Teraz wszystko w Windows się pokićkało, tzn nieodpowiednie rozmiary
> czcionek w różnych programach - czasem dostają taki rozmiar, że nie
> mieszczą się na formach aplikacji :)
>
> Przywróciłem wszystkie usunięte poprzez ponowne ich zainstalowanie, ale
> nic to nie dało.
> System to XP PRO wraz z SP2

Spróbuj zarejestrowac czcionki w rejestrze, które sprawiaja
problemy.
Dokonaj zmian w Rejestrze.
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\FontSubstitutes
Arial CE,238=Arial,238
Arial CE,0=Arial,238
Book Antiqua,0=Book Antiqua,238
Verdana,0=Verdana,238
Tahoma,0=Tahoma,238
itd..
lub Modyfikator [FontSubstitutes] 1.0.1.5, ktory wykona robote za Ciebie.
http://www.idg.pl/ftp/pc_358/Modyfikator..FontSubstitutes..1.0.1.5.html

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy