Re: Windows 2003 Server - gdzie szukać przyczyny błędu ?

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Fri 20 May 2005 - 22:36:31 MET DST

Piotr Krzyżański napisał(a):

> I jeszcze tutaj:
> http://support.microsoft.com/?kbid=817771

Tak, czytałem obydwa. O polski hotfix KB 817771 nawet dzwoniłem do
MSINFO ale nie uzyskałem tzn. dostałem obietnicę przesłania ale się nie
doczekałem - później podjąłem decyzję o natychmiastowym instalowaniu
service packa i jakoś ich o to nie molestowałem ponownie.

Nie aplikowałem tych hotfixów (nie wiem czy słusznie) bo zainstalowałem
Service Pack 1 dla Windows 2003 PL - uznałem, że service pack rozwiązuje
również te problemy.

Czy Twoim zdaniem jest inaczej ?

Mogę spróbować odinstalować RIS
http://support.microsoft.com/?kbid=299873 i zainstalować go ponownie
http://support.microsoft.com/kb/299726/EN-US/#kb2 - coś kojarzę, że
przed tym jak rozpoczęły się problemy z serwerem w czasie standardowego
sprawdzania dysku były jakieś błędy w dziennikach/kronikach czy czymś
tam (w tej chwili nie pamiętam dokładnie).

Dodatkowo wówczas wolne miejsce na dysku zostało potraktowane narzędziem
wymazującym - nowe wytyczne dot. bezpieczeństwa. Jakoś uprzednio nie
skojarzyłem tych faktów.

Jutro chyba jednak podjadę do roboty i przeinstaluję usługę RIS może to
pomoże.

A tak na marginesie usłyszałem za którymś razem dzwoniąc do helpdesku
Microsoftu, że nie jest udzielane wsparcie dla wersji serwerowych.
Uważam, że ... to ******. A Wy ?

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!