Re: Windows 2003 Server - gdzie szukać przyczyny błędu ?

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Sat 21 May 2005 - 10:03:19 MET DST

Piotr Krzyżański napisał(a):

> Nie wiem, czy SP1 'poprawia' te pliki - sprawdź wersje plików, to
> będziesz wiedział co w trawie piszczy

Wymienia ten plik, sprawdzałem.

> A nie możesz odinstalować w ogóle na jakiś czas?
Muszę mieć pod tym IP serwer TFTP bo inaczej nie wstaną prawidłowo moi
klienci terminalowi - pobierają stamtąd swoją konfigurację szczegółową.
A bez tych klientów moja sieć stoi (leży ;-) ) a jakiekolwiek testy
stabilności mogą być niewiarygodne. Spróbuję jednak

> Symptomy wymienione przy owej poprawce nie
> wspominją nic o BSOD...

BSOD - sorry, ale chyba jezscze śpię bo ... nie potrafię rozszyfrować
tego skrótu.

> Poza tym, sprawdziłbym porządnie dysk spod konsoli
> przy pomocy Chkdsk- najlepiej z przełącznikiem r

Sprawdzałem i to właśnie spod konsoli - szybciej jest niz z GUI :-)

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!