Re: Reset sprzętu

Autor: Sławek Owoc <slawek_at_ignatianum.usunto.edu.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 10:50:13 MET DST

Użytkownik "Marcin Nowak" <a.m.nowak1@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d6k6up$lu$1@inews.gazeta.pl...
> Witam serdecznie i proszę o rade.
> Mam straszny problem z komputerem. Gdy zainstaluję na moim sprzęcie system
> Windows 2000 jest wszystko OK, ale gdy pobiorę do niego chodźby SP1 nie
> mówiąc już o SP2, SP3, itd., to sprzęt się resetuje w róznych momentach.

[ciach]

> A może wirus jest zasysany już w czasie instalacji. Mam stałe łącze. Tylko
> co dziwne gdy zainstaluję Windows 2000 i nie pobiorę SP to wszystko
> działa.
> Reasumując nie mogę mieć nowszego systemu niż Windows 2000 w wersji

Wgraj najnowzy bios do plyty glownej, nie podkrecaj procesora, pobiez z
sieci i nagraj sobie na cd/hdd sp4 do windowsa
ODLACZ sie od sieci, zainstaluj windowsa pozniej sp4 i uzywaj komputera
przez jakis czas - problemy nie powinny wrocic chyba ze masz uszkodzona
pamiec, zasilacz etc ...

A przed wlaczeniem sie do sieci koniecznie zaisntaluj jakiegos porzadnego
antywirosofirewalla np F-secure Internet Security

Pozdrawiam
Slawek