Re: Reset sprzętu

Autor: episode01 <NIEunsuiCHCE_at_tlenSMIECI.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 11:28:46 MET DST

Użytkownik "Sławek Owoc" <slawek@ignatianum.usunto.edu.pl> napisał w
wiadomości news:d6k8c6$uj5$1@druid.ceti.pl...

> Użytkownik "Marcin Nowak" <a.m.nowak1@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A przed wlaczeniem sie do sieci koniecznie zaisntaluj jakiegos porzadnego
> antywirosofirewalla np F-secure Internet Security

No wlasnie (jak wyzej) ;)
Mialem podobne problemy z WinXPPro dawno temu przy stalce. Recepta (po
formacie):
1) Odlaczasz modem (ja mu w ogole odcinam doplyw pradu ;) )
2) Instalujesz Twojego Wina
3) Instalujesz odpowiednia poprawke (ja SP1, ale Ty byc moze - jak
powiedzial przedpisca - SP4 [nie wiem nie znam sie na Win2000])
4) Instalujesz (caly czas offline) Firewalla i Antywirusa lub - jak
powiedzial przedpisca - 2in1 - jesli to mozliwe, to rowniez offline
najnowsze aktualnienia (rzecz jasna glownie chodzi o aktualizacje bazy
wirosow)
5) Ja jeszcze powinienem zawsze nowsze sterowniki do modemu kablowego
(nowsze niz dostalem od providera - raz mi tak stronka Majkroszitu
powiedziala diagnozujac pewien problem ;) ) - tak wiec pomysl i o tym
6) Dopiero podlaczasz modem do pradu i ustawiasz polaczenie z netem

Taka jeszcze uwaga: sam nie wiem czy to byl u mnie wirus czy jakie licho
(antywiry nic w kazdym razie nie wykrywaly), ale jesli np. wylaczylem
firewalla i antywirusa, to rzecz jasna problem sie pojawial - teoretycznie,
gdyby to byl wirus, to juz wlaczenie z powrotem "ochroniarzy" nic dac nie
powinno, ale w praktyce znow bylo ok ;) Dziwna sprawa, ale nie chce mi sie
tego rozgryzac.

PS.
Najbezpieczniej w sieci jest wtedy, gdy.... nie jestes podlaczony do
sieci... (o ile to zdanie ma sens :P)