Szyfrowanie polaczen poprzez WAN -MSSQL

Autor: =VIM= <wyrzuc_at_to.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 10:41:52 MET DST

Problem polega na koniecznosci szyfrowania polaczen MSSQL poprzez WAN.
Z tego co sie zorientowalem na 2000 wymagana jest ingerencja w kazdego
klienta - co mie sie nie podoba
z uwagi na ilosc pracy zwiazanej z rekonfiguracja.

Czy jezeli wymusze na serwerze win2k na ktorym stoi MSSQL aby przy
polaczeniach do niego byl wymagany IPSEC
to rowniez bedzie to dotyczyc MSSQL (wydaje mi sie ze tak ale wole sie
upewnic). Wszyscy klienci to
koncowki W2k lub wyzej czyli nie powinno byc problemu. Wydaje mi sie ze
moge wowczas zdjac i https i zastosowac
http bo i tak polaczenie bedzie szyfrowane po 80,