Reset sprzętu

Autor: Marcin Nowak <a.m.nowak1_at_gazeta.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 10:00:22 MET DST

Witam serdecznie i proszę o rade.
Mam straszny problem z komputerem. Gdy zainstaluję na moim sprzęcie system
Windows 2000 jest wszystko OK, ale gdy pobiorę do niego chodźby SP1 nie
mówiąc już o SP2, SP3, itd., to sprzęt się resetuje w róznych momentach.
Najczęściej podczas zamykania różnych programów a w szczególności IE.
Nie mogę oczywiście zainstalować Windows XP bo wtedy komp się też resetuje
(nawet bez pobrania SP) w tych samych okolicznościach. I co dziwne zaraz po
zainstalowaniu.
Zmieniłem już twardy dysk, pożyczałem CD z Windowsami, które chodzą w 200%,
szkoda tylko, że nie u mnie.
Czy należy coś zmienić w biosie, a może mam wirusa w Biosie. Dysk jest nowy
więc jest czysty.
A może wirus jest zasysany już w czasie instalacji. Mam stałe łącze. Tylko
co dziwne gdy zainstaluję Windows 2000 i nie pobiorę SP to wszystko działa.
Reasumując nie mogę mieć nowszego systemu niż Windows 2000 w wersji
podstawowej bez SP.
Sprzęt:
Procesor 900 MHz.
Ram 128 Mb