Re: Zamykanie systemu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 17 May 2005 - 23:49:32 MET DST

Użytkownik "Tristan Alder" <smiejek@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d6dl61$aq2$1@serwus.bnet.pl...
> A był to niedziela, 15 maja 2005 19:02, gdy Michal Kawecki
> napisał(a) coś na pl.comp.os.ms-windows.winnt. No i teraz trzeba
> odpowiedzieć.

> Przetestowałem. Nic. Okazało się, że oba gwałcą adresy też :( Czyżby

Przepraszam - co robią? Mógłbyś to przetłumaczyć? Poważnie pytam.

> faktycznie Updaty szkodziły? Ale które? Jak to zbadać, skoro
> problem jest losowy. Do tego, jeden z nich ma SP2. Więc co?
> Wycofywać SP2?

Raczej nie. Pisałeś, że dwa się spsuły, a tylko jeden ma SP2.

> Kurcze, nie bardzo chciałbym tam siedzieć tydzień i próbować różne
> kombinacje poprawek :(

> Ponoć na chwilę jakby zamarza, a potem się poskłada i zamknie i
> jest czarny ekran, aczkolwiek diody świecą, więc całkowicie się
> nie zamyka :( Ale reaguje wtedy tylko na reset.
>
> W międzyczasie zdarza im się też gwałcić adres na różnych
> programach.

Aaaaa... załapałem. Chodzi Ci może o komunikat "Instrukcja spod
0x0040a31e odwołuje sie do pamięci pod adresem 0x0000000. Pamiec nie
moze byc "read"" ? Przeczytaj może ten wątek:
http://tinylink.com/?apac8sqaEf .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/