Re: Zamykanie systemu

Autor: Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 22:45:29 MET DST

A był to niedziela, 15 maja 2005 19:02, gdy Michal Kawecki napisał(a) coś na
pl.comp.os.ms-windows.winnt. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> Zapora włączona? System przeskanowany porządnym antispyware (SpyBot
> S&D, Microsoft Antispyware)?

Przetestowałem. Nic. Okazało się, że oba gwałcą adresy też :( Czyżby
faktycznie Updaty szkodziły? Ale które? Jak to zbadać, skoro problem jest
losowy. Do tego, jeden z nich ma SP2. Więc co? Wycofywać SP2?

Kurcze, nie bardzo chciałbym tam siedzieć tydzień i próbować różne
kombinacje poprawek :(

> A jak się objawia to zamykanie. Nagle, jakbyś przycisk zasilania
> wcisnął, czy też normalnie, tak jak po wydaniu polecenia "Zamknij
> system"?

Ponoć na chwilę jakby zamarza, a potem się poskłada i zamknie i jest czarny
ekran, aczkolwiek diody świecą, więc całkowicie się nie zamyka :( Ale
reaguje wtedy tylko na reset.

W międzyczasie zdarza im się też gwałcić adres na różnych programach.

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)