Re: Zamykanie systemu

Autor: Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 00:12:12 MET DST

A był to wtorek, 17 maja 2005 23:49, gdy Michal Kawecki napisał(a) coś na
pl.comp.os.ms-windows.winnt. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> Przepraszam - co robią? Mógłbyś to przetłumaczyć? Poważnie pytam.

No wiesz ,,program zgwałcił adres [zawiadom MS] [nie zawiadamiaj]''

> Raczej nie. Pisałeś, że dwa się spsuły, a tylko jeden ma SP2.

No. Ale skoro ten jeden ma SP2, to żeby wycofać coś wcześniejszego muszę i
SP2? Tak? No w każdym razie, wycofywanie poprawek nie jest tym, co bym
chciał robić.

> Aaaaa... załapałem. Chodzi Ci może o komunikat "Instrukcja spod
> 0x0040a31e odwołuje sie do pamięci pod adresem 0x0000000. Pamiec nie
> moze byc "read"" ?

nie, bardziej ogólnie ,,Program spowodował nieprawidłową operację''.
Różne programy to robią czasami.

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)