U¶pienie lub hibernacja = restart. Dlaczego?

Autor: Bloodhound <idsjacekUSUNTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 00:11:38 MET DST

Czy kto¶ może mi pomóc w rozwi±zaniu problemu, który objawia się
restartem kompa przy próbie u¶pienia lub hibernacji.
Takie "kuku" pojawiło się po reinstalce Win XP Pro+SP2. Stery do
wszystkich urz±dzeń zaktualizowane, ustawienia w biosie bez zmian w
stosunku do stanu przed reinstalk±, kiedy w takiej samej konfiguracji
wszystko chodziło OK.
Wyczerpały mi się koncepcje na ten patent. Za wszelkie sugestie z góry
dzięki.

--
Bloodhound