Re: Instalacja Win2003 a Linux

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 09:17:04 MET DST

On Tue, 17 May 2005 08:33:37 +0200, Michal Kawecki wrote:

> Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości

> A ja nie jestem pewien, która partycja będzie tą aktywną przy
> proponowanym przez Ciebie sposobie instalacji. W2k3 nadgra MBR i
> najprawdopodobniej zaznaczy jako aktywną partycję wskazaną pod
> instalację systemu, a nie partycję z XP... a to będzie miało wpływ na
> przydział literek do partycji w tym systemie (będzie się różnił od
> XP). Inna sprawa, że wówczas problem z nadpisywaniem plików startowych
> XP po prostu nie zaistnieje ;-).

a tu niekoniecznie. Instalowałem na jednym komputerze Windows 98, Windows
2000 i Windows 2003 i nie było żadnych problemów. Win98 trafił na C:,
Windows 2000 na D:, a Windows 2003 na E:.
Wszystkie systemy działały, literki były przyporządkowane odpowiednio.
I ntldr i ntdetect trafiły na C: (Win98) ale po instalacji 2003 wersje z
Win2003 zastąpiły wersje z Win2000.

--
Pozdrawiam
Piotrek