Re: Instalacja Win2003 a Linux

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 17 May 2005 - 08:33:37 MET DST

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:wuyxptijp0e1$.uv5g6f21w0ny.dlg@40tude.net...

> Ja bym zaryzykował postawienie od razu Windows 2003 :) Przy
> instalacji jest chyba nadgrywany MBR i dogrywane są nowe wersje
> ntdetect i ntldr :) A lilo na partycji linuksowej bym się nie
> przejmował :) W razie czego można odpalić linuksa z CD w trybie
> rescue i przywrócić co trzeba :) Gorzej jest np z Silo Solarisowym
> x86 ... tam się nadal gimnastykuję by z Silo uruchamiać Windows ...
> Może ktoś ma jakieś pomysły?

A ja nie jestem pewien, która partycja będzie tą aktywną przy
proponowanym przez Ciebie sposobie instalacji. W2k3 nadgra MBR i
najprawdopodobniej zaznaczy jako aktywną partycję wskazaną pod
instalację systemu, a nie partycję z XP... a to będzie miało wpływ na
przydział literek do partycji w tym systemie (będzie się różnił od
XP). Inna sprawa, że wówczas problem z nadpisywaniem plików startowych
XP po prostu nie zaistnieje ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/