Re: Windows XP/2000 wiesza sie podczas instalacji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 17 May 2005 - 08:40:23 MET DST

Użytkownik "Darek" <sagsagWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:5f1f.00000326.42898b93@newsgate.onet.pl...
> W weekend kupilem nowe czesci do swojego komputera (asus K8V-X,
> AMD Sempron 2.8, 1GB RAM) i probuje zainstalowac Windowsa XP
> (potem probowalem z 2000). Karta graficzna z poprzedniego
> komputera - ATI RADEON 9550. Dysk twardy SEAGATE 120GB.
>
> Instalka sie bootuje, czyta po kolei sterowniki, pisze ze
> uruchamia windowsa, pyta o partycje ...
> Po wybraniu partycji pojawia sie na dole komunikat:
> Checking disk 114481MB 0 Id 0 ... ATAPI
> (nie pamietam teraz dokl. ale cos takiego) i wisi.
[...]

Sprawdź, czy ten dysk wykrywany jest przez BIOS w trybie LBA, w razie
potrzeby wymuś to. Jeśli zakładałeś partycje jakimś linuksowym
narzędziem, to teraz wyzeruj MBR w tym dysku (choć ja sądzę, że to
raczej problem z prawidłowym wykrywaniem dysku przez BIOS).

[...]
> Drugi komp nie ma z dyskiem problemow

Co to znaczy? Że instalka XP na nim idzie bez problemów?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/