Re: Zamykanie systemu

Autor: Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 23:41:09 MET DST

A był to niedziela, 15 maja 2005 19:02, gdy Michal Kawecki napisał(a) coś na
pl.comp.os.ms-windows.winnt. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> Zapora włączona?

Nie wiem, sprawdzę.

> System przeskanowany porządnym antispyware (SpyBot
> S&D, Microsoft Antispyware)?

Nie. Ja w Windows mało siedzę. Ale jeden z tych kompów to komp szefowej, a
ona praktycznie nic nie używa. Więc raczej musiało

> A jak się objawia to zamykanie. Nagle, jakbyś przycisk zasilania
> wcisnął, czy też normalnie, tak jak po wydaniu polecenia "Zamknij
> system"?

No właśnie tego jeszcze nie ustaliłem, bo jutro tam dopiero jadę.

> Wciąż się coś dzieje. Musisz mieć na bieżąco robione aktualizacje
> (najlepiej automatycznie),

No mam. Ale właśnie automatyczne aktualizacje właśnie ponoć lubią zaszkodzić
Windowsom. Dlatego boję się, że tym zaszkodziły, bo właśnie sobie
uświadomiłem, że tym dwóm właśnie zrobiłem Windows update i ustawiłem
automatyczne aktualizacje. A pozostalym dwóm nie zdążyłem wtedy.

Ale znalazłem tylko wersję BETA:
http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/default.mspx
jak można znaleźć pełną?

--