Re: Zamykanie systemu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 16 May 2005 - 00:03:47 MET DST

Użytkownik "Tristan Alder" <smiejek@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d68fm8$1lh$1@serwus.bnet.pl...
> A był to niedziela, 15 maja 2005 19:02, gdy Michal Kawecki
> napisał(a) coś na pl.comp.os.ms-windows.winnt. No i teraz trzeba
> odpowiedzieć.

Ładne ;-).

> Nie. Ja w Windows mało siedzę. Ale jeden z tych kompów to komp
> szefowej, a ona praktycznie nic nie używa. Więc raczej musiało

Oj, szefowa pewnie ma dużo czasu, mogła włazić tam gdzie nie powinna
;-)).

[...]
> No mam. Ale właśnie automatyczne aktualizacje właśnie ponoć lubią
> zaszkodzić Windowsom. Dlatego boję się, że tym zaszkodziły, bo
> właśnie sobie uświadomiłem, że tym dwóm właśnie zrobiłem Windows
> update i ustawiłem automatyczne aktualizacje. A pozostalym dwóm
> nie zdążyłem wtedy.

Hmm, sporadycznie zdarzają się takie sytuacje. Pewnie masz na myśli to
co K.Kosmowski wypisywał na advocacy? Miał wyjątkowego pecha. Ja na
komputerach domowych wszędzie już włączam automatyczne WU i jakoś nikt
się do mnie nie zgłasza z reklamacjami :-). Niemniej, spróbuj po kolei
odinstalować ostatnie poprawki. Ten artykuł może Ci w tym pomóc:

How to uninstall a hotfix or Service Pack via the Recovery Console?
http://windowsxp.mvps.org/spuninst.htm

> Ale znalazłem tylko wersję BETA:
> http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/default.ms
> px jak można znaleźć pełną?

Pełnej jeszcze nie wypuścili ;-). Ale bez obaw - używam tej bety od
dawna i jak na razie się sprawdza. Poza tym ten program opiera się tak
jakby na "zbiorowej wiedzy" jego użytkowników, więc im dłużej działa,
tym mniejsze szanse na pomyłkę.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/