Re: Zamykanie systemu

Autor: Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 23:36:04 MET DST

A był to niedziela, 15 maja 2005 18:31, gdy Darek napisał(a) coś na
pl.comp.os.ms-windows.winnt. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> Nie napisales od jakiego czasu sa tam XP zainstalowane,

Z pół roku.

> ale napisales
> "...i ostatnio..." wiec zakladam
> ze wczesniej bylo ok
> Jesli nikt nic nie grzebal przy PC'tach to podejrzewac mozna ze Windows
> juz tak ma....

Oj nie, nie przesadzajmy.

> w wolnej chwili reinstalacja (ewentualnie repair) i powinno byc ok

E, bez przesady, dwa nagle się tak zepsuły? No chyba że im Windows Update
zaszkodziło, bo podłączyłem je ostatnio do Sieci, więc zadałem im Windows
Update.

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)