Re: Zamykanie systemu

Autor: Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 23:34:16 MET DST

A był to niedziela, 15 maja 2005 17:04, gdy FlashT napisał(a) coś na
pl.comp.os.ms-windows.winnt. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> Ja bym obstawial albo spieprzone podlaczenie plyt glownych albo dosc duze
> przepiecia w sieci (pradowe).

ale ta sama sieć, nigdy tak się nie działo i nagle zaczęło na dwóch kompach,
umieszczonych w dwóch różnych pokojach. Jedyne co je łączy, to to, że są
najnowsze w firmie (możliwe, że te same płyty głównie, nie wiem, nie ja je
kupowałem).

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)