Re: activeX i blokowanie dostępu

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 14 May 2005 - 01:26:57 MET DST

maciej log:
> Witam
> z góry zaznaczam ! przez kilka godzin sprawdzałem google, onety,
> microsofty , listy dyskusyjne
> NIGDZIE nie znalazłem sensownej odpowiedzi poza: Obniż suwak...

Hi!
Nie znalazłeś, bo lubisz/wolisz "ciastka" ?! :-)
ciastko = cookie

> do rzeczy:
> "Twoje ustawienia zabezpieczen nie zezwalają witrynom sieci Web na
> używanie formantów ActiveX. Ta strona może być wyświetlana niepoprawnie."
> wyskakuje mi to przy Updacie Offica, przy próbie włączenia czat.onet.pl
> , dalej nie sprawdzałem
> obniżanie suwaka nic nie dało
, bo jw.
> komputer obok podłączony do tego samego routera, z tymi samymi
> ustawieniami zabezpieczeń hula aż miło

Ad rem:
1. Sprawdź/zapisz sobie ustawienia z tego PC "obok": [Opcje internetowe --->
Zabezpieczenia ---> Poziom niestandardowy---> Ustawienia zabezpieczeń --->
Opcje [ ] {tekst} ---> O Włącz/Monituj/Wyłącz]
i porównaj/skonfiguruj tak samo na inkryminowanym PC.
> ten komputer jest po formatowaniu , ma zainstalowany tylko windows xp
> home (legalny :)
> co się dzieje !?!
> tylko błagam, nie piszcie: 1. obniż suwak 2. ale z ciebie lamer 3. ntg
> bo się załamię już całkiem :)
> pozdrawiam
[...]
P.S.
[1.] - obniż(aj) jak w3 zażąda obsługi cookies
[2.] - No comments!;-)
[3.] - XP zatem TG.

GL
Regards.