activeX i blokowanie dostępu

Autor: maciej <grupaalfaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 21:33:15 MET DST

Witam

z góry zaznaczam ! przez kilka godzin sprawdzałem google, onety, microsofty ,
listy dyskusyjne
NIGDZIE nie znalazłem sensownej odpowiedzi poza: Obniż suwak...

do rzeczy:
"Twoje ustawienia zabezpieczen nie zezwalają witrynom sieci Web na używanie
formantów ActiveX. Ta strona może być wyświetlana niepoprawnie."

wyskakuje mi to przy Updacie Offica, przy próbie włączenia czat.onet.pl , dalej
nie sprawdzałem

obniżanie suwaka nic nie dało
komputer obok podłączony do tego samego routera, z tymi samymi ustawieniami
zabezpieczeń hula aż miło

ten komputer jest po formatowaniu , ma zainstalowany tylko windows xp home
(legalny :)

co się dzieje !?!

tylko błagam, nie piszcie: 1. obniż suwak 2. ale z ciebie lamer 3. ntg
bo się załamię już całkiem :)

pozdrawiam
Maciek

P.S.
tak mi się czasem wydaje, że kiedy wcześniej witryna jak należy prosi o zgodę
na instalację formantów ActiveX to ta instalacja jakaś krótka jest, może się
nie instaluje ??