Re: activeX i blokowanie dostępu

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 10:27:47 MET DST

Użytkownik "maciej" <grupaalfaWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:024b.000009cd.428500fb@newsgate.onet.pl...
> Witam
>
> z góry zaznaczam ! przez kilka godzin sprawdzałem google, onety,
> microsofty ,
> listy dyskusyjne
> NIGDZIE nie znalazłem sensownej odpowiedzi poza: Obniż suwak...
>
> do rzeczy:
> "Twoje ustawienia zabezpieczen nie zezwalają witrynom sieci Web na
> używanie
> formantów ActiveX. Ta strona może być wyświetlana niepoprawnie."
>
> wyskakuje mi to przy Updacie Offica, przy próbie włączenia czat.onet.pl ,
> dalej
> [...]

Musisz napisac precyzyjnie, co to znaczy "przy Updacie Offica"
- w ktorym momencie sie to pojawia, przy aktualizacji przez strone WWW?
Probowales dodac strony *.microsoft.com do witryn zaufanych?

Czy robiles cos z zabezpieczeniami streefy Local Machine? Zobacz:
http://msdn.microsoft.com/security/productinfo/XPSP2/securebrowsing/locallockdown.aspx
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=activex+lockdown+local+computer+zone&lr=

--
Tomasz Polus