Re: win2k zamiast router'a - da sie?

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 10:21:32 MET DST

Użytkownik "PABB" <pabb@bez-tego.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d62rol$nq2$1@news.dialog.net.pl...

> Gdyby jednak istniała konieczność zmiany domyślnych ustawień zakresu
> adresów IP przydzielanych przez usługę ICS, zerknij tu:
> http://www.wown.com/j_helmig/w2kicsad.htm

Zgadza sie. Kolega pytajacy nie jest zbyt zaawansowany wiec polecam
dodatkowo przeczytac wersje polskojezyczna z Microsoftu:

Jak skonfigurować usługę Udostępnianie połączenia internetowego, aby używała
statycznego adresu IP
http://support.microsoft.com/kb/230151/pl

Jak zmienić zakres adresów IP dla usługi ICS protokołu DHCP
http://support.microsoft.com/kb/230148/pl

Nie wiem tylko dlaczego w tych artykulach nie napisali ze dotyczy rowniez
Windows 2000,
podejrzewam ze to ich blad.

--
Tomasz Polus