Re: Windows 2003 Server i program Płatnik - przeboje z wysyłką do ZUS

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 04 May 2005 - 17:34:30 MET DST

Tomasz Onyszko napisał(a):

> a runas /? i opcja /savecred - daleko nie szukajac? prawde mowiac
> gotowego linka nie mam do innych bo nie uzywam takich narzedzi -
> jakos tak uwazam ze to nie jest za poprawne ...

No mi też się to nie podoba, zwłaszcza, że to soft łączący się z
internetem :-( ale już teraz mam dosyć tych kobiet i ich niemiłych
zachowań :-( Później będę molestował ZUS/Prokom - a za kilka tygodni i
tak będzie kolejna wersja komunikacji z ZUS - jest już info na stronach
internetowych ZUS - "Zakład Ubezpieczeń Społecznych uprzejmie informuje
o uruchomieniu Systemu Dwustronnej Wymiany Informacji (SDWI), będącego
nową usługą dla płatników składek przekazujących dokumenty drogą
elektroniczną. " -
http://e-inspektorat.zus.pl/komunikaty.asp?id_profilu=1&pomoc=3&menu=4&id_komunikatu=155

> a jaki jest problem z tym platnikiem - ze dziala na koncie
> administratora a na innym nie?
No właśnie nie mogę wyczuć, w pliku

> Jakos nie sadze zeby
> ktos w P****m testowal platnika na uslugach terminalowych
Tak, chyba nie testowali - a jak rozmawiałem z niektórymi konsultantami
to miałem wrażenie, że nie bardzo wiedzieli, że w ogóle jest Windows
2003 Server a o usługach terminalowych nie wspominając.

> opdal regmon i filemon jeszcze raz i uwazanie przejrzyj ich outputy
> Ewentualnie sciagnij log z regmona i filemona do pliku na systemie
> gdzie platnik dziala ok i na takim gdzie nie dzial,
To jest ten sam system tzn. dwie (równoległe sesje na serwerze terminali).

> wytnij w excelu kolumne z pidami procesow a potem windiff czy innym
> porownaj te pliki

Pid procesu ? czy to ta liczba po dwukropku za nazwą pliku ? <user
mode="skonfundowany">Sorry ale ... nie wiem </user> ;-(

Sprawdziłem GPO - żadna nie jest zdefiniowana w zakresie dostępu do
dysków/sieci.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!