Re: Windows 2003 Server i program Płatnik - przeboje z wysyłką do ZUS

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Thu 05 May 2005 - 19:11:18 MET DST

Osoba podpisana jako Wojciech Ściesiński <wojteks@NO-SPAMwojteks.net> w
artykule <news:4278eb6c$1@news.vogel.pl> pisze:

> No mi też się to nie podoba, zwłaszcza, że to soft łączący się z
> internetem :-( ale już teraz mam dosyć tych kobiet i ich niemiłych
> zachowań :-( Później będę molestował ZUS/Prokom - a za kilka tygodni i
> tak będzie kolejna wersja komunikacji z ZUS - jest już info na stronach
> internetowych ZUS - "Zakład Ubezpieczeń Społecznych uprzejmie informuje
> o uruchomieniu Systemu Dwustronnej Wymiany Informacji (SDWI), będącego
> nową usługą dla płatników składek przekazujących dokumenty drogą
> elektroniczną. " -

SDWI już jest i być może z tego powodu są problemy. Z trzech serwerów ZUS
Gdańsk już został przełączony, Warszawa jest w trakcie, Wrocław przyjmuje
jeszcze po staremu. Jeśli ktoś miał ustawioną wysyłkę do Gdańska lub
Warszawy, może się spodziewać kłopotów.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)