Re: Windows 2003 Server i program Płatnik - przeboje z wysyłką do ZUS

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 17:37:52 MET DST

Wojciech Ściesiński wrote:
> Pid procesu ? czy to ta liczba po dwukropku za nazwą pliku ? <user
> mode="skonfundowany">Sorry ale ... nie wiem </user> ;-(

Tak - to jest ta liczba czyli ID procesu - w pliku textowym produkowanm
przez regmon i filemon jest latwy do wyrzucenia po zaladowaniu go do
excela na przyklad (tak wiem, nie trzeba ladowac do excela zeby wyciac
jedna kolumne z pliku :) )

a twoj roblem to raczej napewno problem z ustawieniami czegos na
rejestrze lub plikach.

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl