Re: Windows 2003 Server i program Płatnik - przeboje z wysyłką do ZUS

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 17:08:48 MET DST

Wojciech Ściesiński wrote:
> Możesz mi podesłać jakiegoś linka z tych zachowujących hasła ? Bo ja
> znalazłem tylko takie, które pytały bezpośrednio usera :-(

a runas /? i opcja /savecred - daleko nie szukajac?
prawde mowiac gotowego linka nie mam do innych bo nie uzywam takich
narzedzi - jakos tak uwazam ze to nie jest za poprawne ... googlnij,
bylo chyba kilka razy na tej grupie poruszane wiec bedzie w archiwum.

> Osoby, które mają mieć możliwość uruchomienia SUDO nie będą wiedziały
> jak to szukać/sprawdzić a innym (tym bardziej kumatym - niewielu takich
> użytkowników mam) obetnę uprawnienia do odczytu w rejestrze i/lub
> określonych plików.

oj beda wiedzialy, beda - a jaki jest problem z tym platnikiem - ze
dziala na koncie administratora a na innym nie? Jakos nie sadze zeby
ktos w P****m testowal platnika na uslugach terminalowych

opdal regmon i filemon jeszcze raz i uwazanie przejrzyj ich outputy
Ewentualnie sciagnij log z regmona i filemona do pliku na systemie gdzie
platnik dziala ok i na takim gdzie nie dzial, wytnij w excelu kolumne z
pidami procesow a potem windiff czy innym porownaj te pliki

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl