Re: Win 2K3 - bajzel z usługami.

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 11:05:11 MET DST

*** Paweł Goleń <p_golen@ks.onet.pl>:

> Myślę, że nie nadajesz się na administratora tegoż serwera.

Sorry to miało iść na pco.advocacy... Nie wiem jakim cudem ja to tutaj
posłałem, późno było.

> Jak się na czymś nie znasz, to się za to nie zabieraj.

Ale co za różnica czy się znam czy nie? Błędy w drzewie zależności usług
są niezależnie od tego czy ja jestem małym ekspertem czy tylko sobie
postawiłem eval w domu aby potestować...

> A jak się zabierać już musisz, to najpierw poczytaj.

Tak czytam - komunikaty systemowe, które są bez sensu, jaki sens ma
dawać komunikat "Usługa nie wystartowała, sprawdź dziennik systemowy."
jeżeli to dotyczy właśnie usługi dziennik systemowy? :)))

> Ewentualnie skorzystaj z narzędzia Security Configuration Wizard z
> SP1. Tylko ponieważ Windows 2003 to serwer, to nie znajdziesz tam
> szablonu - "stacja robocza" :-P

Na stacje roboczą 2K3 się świetnie nadaje, za darmo (180 dni, ale mogę
jeszcze zarejestrować na brata, mame, tate, babcie, dziadka, kolege,
kolezanke...), stabilniejszy niż XP, mniej bloatu, tylko trzeba trochę
skonfigurować.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )