Re: Win 2K3 - bajzel z usługami.

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 07:24:04 MET DST

Konrad Kosmowski wrote:

> No chyba, że to jest tzw. NT-magic - i trzeba być małym ekspertem. Ale
> jak to się ma do TCO? Serio 2K3 i w ogóle Windows się na serwer nie
> nadaje - za dużo magii.

Myślę, że nie nadajesz się na administratora tegoż serwera. Jak się na
czymś nie znasz, to się za to nie zabieraj. A jak się zabierać już
musisz, to najpierw poczytaj. Ewentualnie skorzystaj z narzędzia
Security Configuration Wizard z SP1. Tylko ponieważ Windows 2003 to
serwer, to nie znajdziesz tam szablonu - "stacja robocza" :-P

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl