Re: program do backup - cos jak ntbackup?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 10:27:00 MET DST

Jacek Marek wrote:

> Hmm, hmmm, hm?
> Robię backup ntbackupem już od >2 lat na maszynach z Windows 2000 i odkąd
> się pojawił na Windows 2003. Maszyn jest 8 w tym i klaster, i nigdy nie
> miałem tego, takich błędów, problemów... Backup najpierw leci do pliku, a
> następnie po move na "backupownice" na "karuzelę" tasiemkową - też
> ntbackupem. Backupy się robią same skryptami...

no wlasnie widocznie jest to zalezne od konfiguracji czy cholera wie czego.
u mnie na serwerach z win2000 sie nie wiesza; wiesza sie tylko (chociaz
to 4 serwery) na 2003.
moze dlatego, ze to wersje niemieckie, wszyscy wiedza ze to trudny jezyk :)

tu jest potwierdzenie na stronach microsoftu:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;555136

w watku "ntbackup losowo "zawisa" - czy jest na to rada?" z 12.04.2005
potwierdzil to rowniez ktos inny.

poszukanie w googlach tez da pare potwierdzen.

juz wiem ze nie jest to wspolne z "volume shadow copy" (/SNAP:on) -
wtedy tez "zwisa".

powiedz mi jedno - z jakiego "konta" to odpalasz?

ktos z microsoftu poradzil mi zrobienie nowego konta z uprawnieniami
administratora i uruchamianie z tymi uprawnieniami - i zeby ten admin
sie nigdy nie logowal...
do tej pory odpalalem to z normalnego administratora, i byly zwisy.

moglbys tez wlepic skladnie polecenia do swoich "ntbackupow"?
jak przeczesywalem strony microsoftu z bledami ntbackup, to bylo pare
takich, ktore powodowaly bledy, jak opcje byly uzyte w pewnej kolejnosci
(chociaz zupelnie inaczej niz u mnie).

Tomek