Event ID 8003 ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 10:36:14 MET DST

Hi.
Dziennik zdarzeń na moim SBS2003 rejestruje cały czas błąd o ID 8003.
Znalazłem artykół pod adresem http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;135464
ale za cholerę nie mogę go zrozumieć. Jest w nim mowa o podsieciach - u mnie jest jedna,
jest w nim mowa o ruterach - u mnie jest jeden i to tylko do podzielenia internetu (NAT), nie ma
w nim możliwości ustawienia emisji UDP. W sieci jest SBS2003 za NAT'em, wyłączony routing.
Reszta stacji to WinXP, częśc loguje się do domeny, a częśc lokalnie (na razie), ale błędy idą
z jednych i drugich.
Jeśli ktoś może pomóc to nie odrzucęwyciągniętej ręki. :-))

Pozdrawiam
Długi