Re: program do backup - cos jak ntbackup?

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 10:54:59 MET DST

Tomasz Chmielewski wrote:
> powiedz mi jedno - z jakiego "konta" to odpalasz?
backup_srv = należący do: backup operators, domain users + domain admins

> ktos z microsoftu poradzil mi zrobienie nowego konta z uprawnieniami
> administratora i uruchamianie z tymi uprawnieniami - i zeby ten admin
> sie nigdy nie logowal...
> do tej pory odpalalem to z normalnego administratora, i byly zwisy.
Hm, może coś w tym jest, nie logowałem się na to konto ma zbyt skomplikowane
hasło ;-) , wybitnie losowe...

> moglbys tez wlepic skladnie polecenia do swoich "ntbackupow"?
> jak przeczesywalem strony microsoftu z bledami ntbackup, to bylo pare
> takich, ktore powodowaly bledy, jak opcje byly uzyte w pewnej
> kolejnosci (chociaz zupelnie inaczej niz u mnie).
A to składnia z 2003

D:\WINDOWS\system32\NTBACKUP.EXE backup "@D:\Backup\xxx\xxx.bks" /d "Backup
xxx %DATE% %TIME%" /v:no /r:no /rs:no /hc:off /m copy /j "Backup xxx" /l:f
/f "D:\Backup\xxx.bkf"

lub Exchange 2003 na W2000:

C:\WINNT\system32\NTBACKUP.EXE backup "@K:\E_Backup\Exchange 2000.bks" /n
"Exchange 2000 Bazy" /d "Bazy Exchange 2000" /v:no /r:no /rs:yes /hc:off /m
normal /j "Exchange 2000 Bazy" /l:f /f "K:\E_Backup\Exchange_Bazy.bkf"

JM