Re: Jak zablokowac dostep do partycji? [XP]

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 27 Apr 2005 - 10:20:08 MET DST

Dariusz Kiszkiel wrote:

> Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> wrote in message

> Jeżeli nawet Ty straciłeś już cierpliwość, to chyba niewielu pozostało.
> "Wykończy" wszystkich. ;) Krótko po wystąpieniu "zjawiska", napisałem, że
> podziwiam innych za wyrozumiałość i pobłażliwość. Jednak jak widac i ona w
> końcu musiała się wyczerpać. ;)

Uhmmm, drzewiej to lepiej bywało. Można było
'zjawiska' w inny sposób przywołać do porządku, ale
wtedy mało kto o W2k słyszał, że o XP nie wspomnę :)
Teraz panie 'siedzą' za firewallami, anywirusami i
są guru szurumundi ;-P. Tak, tak - pamiętam jeszcze,
jak mi się do 'entka' dobierali za krnąbrność... :)))
Jednym z nich był najmłodszy w Polsce MCSE - kto
zgadnie o kogo chodzi? ;))

Piciu