Re: Windows 2003 - wiersz poleceń - kilka pytań

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 23:38:23 MET DST

Piotr Smerda napisał(a):

> Co rozumiesz przez "przewijanie ekranu" ? Przewijanie tego co się
> wyświetla w oknie cmd?
Tak, tzn. chciałbym uzyskać dokładnie taki efekt jak przy w linuksie
przy użyciu Shift + strzałka w górę.

> Może "more" pomoże co nieco zatrzymując wyświetlanie komunikatów tak
> byś mógł przeczytać?
Sprawdzę...

> Chyba nie ma skrótu przewijającego okno cmd ...
:-(

> Najlepszym narzędziem jest "cscript" + wiedza o WSH/ADSI i skrypty w
> vbs/js.
Dysponujesz może jakimiś linkami w tym temacie ? Oczywiście Microsoft
Script Center znam.

> A jeśli chodzi o narzędzia firm zewnętrznych to oczywiście
> www.sysinternals.com oraz
> http://www.networkintrusion.co.uk/fortools.htm i
> http://www.mkstoolkit.com/

Ja ze swoich linków dodam jeszcze
http://www.systemtools.com/free_main.htm
http://www.joeware.net/win/free/all.htm

> Dodatkowo możesz zainstalować sobie (o ile nie chcesz kupować
> MKSToolkit) wszystkie potrzebne Ci narzędzia uniksowe (porty dla
> Windows są praktycznie dla każdej komendy).
Tzn. przy użyciu Cygwina ? Czy bezpośrednio ? Ja znalazłem tylko porty
komercyjne a budżetu chwilowo (?) na to nie mam.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!